söndag 2 augusti 2009

Va är det för fel egentligen?

Ja för att fortsätta på "what a day" så "what a night". Alltså natten till fredagen. Jag kände mig allmänt snurrig och vimsig när jag tillslut bestämde mig för att ta tempen klockan 03.00 ungefär. 38.8 i feber.! Nej och åter nej, jag vill inte ha feber och framförallt inte få tillbaka infektionerna jag ådrog mig efter förlossningen. Dock var symptomen skrämmande lika.

C skulle dock åka iväg klockan 05.00 till Finland för att jobba i helgen så jag visste att jag fick klara mig själv. Det värsta var att jag skulle ju till frissan och sätta i mina extensions klockan 12.00. What to do? Jo dränka mig i Alvedon och åka iväg. Till min föga förvåning gick febern inte ner mer än till 38.0. Vimsig och fumlig satt jag hos frissan. Men efter ett svimanfall hos frissan beslöt jag mig för att ringa sjukhuset.

Väl på sjukhuset så gjordes massa undersökningar och prover, men svaren får jag inte försen på tisdag. Så hem gick jag med två ytterligare antibiotikakurer.

Nu längtar jag bara efter min C.
Puss

1 kommentar:

  1. Åh nej vad segt :( krya på dig då hjärtat! Puss miss you

    SvaraRadera