torsdag 30 juli 2009

Vilken j*vla dag...

What a day... Hur ska jag börja?

Jag vaknade 3.30, det är iof inget ovanligt men denna natt var det lite extra jobbigt, jag börjar känna av en trötthet som jag inte kännt innan... Jag gav lillen mat sen jävlar var det fart på honom, han skrek tills klockan var 12-12.30 någonting.. Samtidigt som han skriker som en tok (vilket är sjuuuuuukt stressande) skulle jag sminka mig för idag skulle jag ge mig fan på att åka in till stan. No mather what. Med ett huud som bultande och tårar i ögonen drog jag och lillen in till stan.

Väl sittande i bilen ringer Adde, C´s bror. "Tja vad gör du? Jaha ska du in till stan? Ja men då möter jag dig!"
Kul tänkte jag, alltid roligt med lite sällskap. Då börjar mitt mobilh*lvetet blinka för dåligt batteri. Jag ringer snabbt som tusan upp Adde och säger att han ska möta mig vid HM för min mobil dör strax.

Jo men visst, där sitter jag i över två timmar och väntar.! Jag var nog glad. Men tacka gud för att lillen sov HELA tiden.
När jag väl kommit hem så ringer jag C och frågar om han har pratat med Adde. "Jaa, han e i Årsta och är pissfull". I think I hang myself.

Något posetivt i allt detta är att jag fick köpt mitt minneskort till kameran, så nu jädrans kommer det snart bilder! (: Nu längtar jag mest till imorgon då ska mina kära och mycket efterlängtade extensions i. Jo, jag älskar det!



Extensions är sjukt snyggt
.
Pussgurka på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar