fredag 14 augusti 2009

New nails

Nu sitter jag och skriver med mina fina nya naglar :) Men jag har inte tagit kort på dem än då kameran ligger i bilen och jag orkar verkligen inte gå och hämta den. Pics kommer imorgon.


Min bror och lilla E.

Nu laddar jag inför imorgon, ojoj... Akta er säger jag. Jag blir farlig! :P
Nej, men seriöst jag har laddat som attan inför imorgon och det kanske kommer bli för mycket, vet vet.? Men jag ska ha kul. (:

Jag ska göra mig i ordning hos Frida och sen drar vi till Sandra för att träffa Sanna mfl och ha en hejdundrande kräftskiva. Efter kräftskivan är det baden som väntar. Ses vi i vimlet?

God natt kära vänner.
Pussmun

1 kommentar:

  1. Oh, ha så roligt nu och bli så där Frida-sanna-Jessica-full! Det är det som gör det ;) Hälsa alla så mycket från mig!
    Och jag har redan handlat presenter till din lille E ;)
    Jag längtar tills jag får träffa er!
    PUSSAR och KRAMAR

    SvaraRadera