lördag 15 augusti 2009

2009-08-15

God förmiddag!

Idag är dagen med det stor D. Jag ska ut och partaja med mina pärlor från Stenungsund. Detta är första gången jag dricker sen ett år tillbaka. Håll tummarna för mig att jag kommer att överleva förfesten!

Just nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå, klockan tre åker jag härifrån till Frida <3. Vi måste dock vänta till tre eftersom min C har tagit morfintabletter. Jag hoppas din smärta snart försvinner hjärtat.

Här kommer lite bilder från igår :)


älsklingen i bilen


mina naglar


jag med lite smink...

Ikväll kommer kameran fram, var beredd på fyllebilder :P

pussas

3 kommentarer:

  1. älskling!!!! :D:D Jag kommer i oktober eller november...Saknar dig massor! Bor du i Kungälv igen nu? <3 puss sandra

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna, hahaha kan bara tänka mig vad du gör just i denna sekund, hoppas ni haft kul iaf min sexiga mami ;) kärlek!

    SvaraRadera
  3. till Sandra: Weii jag längtar så mycket tills du kommer hem, du anar inte. nej inte än tyvärr, gubfan som vi skulle hyra hos sa att nej jag hyr inte ut till småbarnsfamiljer. GUBBE! Haha.. :P

    SvaraRadera