måndag 10 augusti 2009

Inte utan min pappa

Nu sitter jag här och försöker blogga med en hand, lillen har stulit min andra. Jag försöker även att planera min vecka här nere. Att tiden är så kort...
Jag skulle ha varit med mitt älskade lilla bara aka Sanna nu på dagen, men det blir framflyttat några timmar pga hennes morfar är dålig. Get well! Men sen ska vi umgås :) Gå runt i Stenungsund och strosa och shoppa ligger närmast i förslagslådan.

Idag kommer även min bror hem. Hem från Ayia Napa. Oboy vad kul jag hade när jag var där! Vilka minnen!


love

Till att helt byta ämne...
Jag blir sjukt chockad när man märker hur vuxna människor beter sig. Och då menar jag vuxna vuxna inte unga vuxna. Vuxna kring 40+. Nu talar jag inte bara om incidenten, utan även om vuxna i allmänt. Äckliga gamlingar som ska pilla och glo när man är ute. Vissa beter sig värre än fjortisar i uppror, men de värsta vuxna är nog dem som är hysteriska och försöker skada andra för egen vinning. Fy fan för er.

Tacka fan för min pappa säger jag bara! Jag vet att ni är många som håller med.
Inte utan min pappa.- Funderar på en intatuering av det. Men var?

Hörs ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar