måndag 24 augusti 2009

2009-08-24

Hej alla! Ursäkta att jag inte skrev igår! Men jag satt i en bil i sex o en halvtimme... jag skulle åka ner till Götet och drog igång klockan 15.00. Det har inte varit något problem att åka ner med lillen förut men denna gång var han INTE nöjd. Jag fick stanna tre gånger för att amma och varje gång tog 45 minuter. Nog om det.

Nu är jag iaf nere på bästkusten igen med lillen, min C är kvar i Uppsala några dagar till. Idag fyller min pappa 44år och det har vi firat med tårta och presenter. Mys. LB är här också och ikväll ska vi hem till min mor och sova och bara ta det sådär suuper lungt. Me like!


Sanna och lillen


Älskling


<3

Nu i veckan är det inte så mycket planerat faktiskt, förutom på lördag då det är inflyttningsfest hos min Martina <3 ska bli roligt.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar