tisdag 25 augusti 2009

vikthets

Ja, nu har jag gått ner 15kg av mina 19kg som jag gick upp under min graviditet Så jag har fyra kilo kvar. Men det känns som om att dessa fyra kilo är de svåraste. Jag är mest missnöjd med att jag känns så "degig", visst det har inte ens gått två månade sen jag födde min ängel, men ändå. Folkomkring mig verkar ha mycket mer tålamod än jag, fast det är klart, det hade jag också haft om det inte satt på mig...

Enligt mitt horoskop så ska imorgon onsdag vara en perfekt dag för promenader och viktnedgång. Hum, okej då jag kanske ska gå en promenad. Någongång måste jag ju trots allt röra på fläsket. Jag kanske ska ta barnvagnen till Sanna från min pappa...? Det är ju faktiskt lite över tre kilometer en väg. Jo så får det nog bli. Men som sagt, det får bli imorgon.


Snart igen så...

1 kommentar:

  1. Hahahaha ja språkskilnaderna e ju enormt kul. Eeeelsk har ni flyttat nu?? LOVE YOU!!!

    SvaraRadera