onsdag 12 augusti 2009

Dagen i King Riwer

God kväll mina sötnosar! Sorry för att jag inte skrev igår, bättring på mig!!

Nu sitter jag och försöker blogga med en fucking jävla äcklig Pappa Långben över mitt huvud. Ni som känner mig vet att jag HATAR dom. Jag klappar hellre en stor hårig spindel än rör en pappa långben. För er som inte bor på västkusten: En pappa långben är en sån där spindel med pytteliten kropp och långa hårstråstunna ben. Uuueh!!

Iaf, idag har jag vart i Kungälv för att hälsa på Marre, Jenny, Malinda, Fredrik och Lappen.. Ni är så mysiga allihoppa, jag har saknat er så! Jag och Marre började med att gå runt och strosa och shoppa lite. Det blev salongshampoo och balsam.(Behövs nu när jag har extensions). Det blev även ett par nya Björn Borg skor till C :)... Sen tänkte jag vara lite snäll mot lillebrossan så det blev två Tshirt till honom med. Ingenting till mig.!?


Söttjejerna med lillen :)

Lillen fick däremot massa fina presenter :) Tänk vad fin han kommer att bli! Tack Marre, Jenny, Malinda och Fredrik x2.!


Presenterna

Imorgon ska jag köra C till sjukhus igen, stackarn ska opereras för sin clavikelfraktur [nyckelben], jag hoppas att det blir bra. Stackarn är nog fan benskör. Undra vad det blir för fraktur nästa gång!?
Imorgon ska jag även träffa min älskling Frida. :) Så vi höres imorgon.

Puss på kinden

1 kommentar:

  1. Så lite så :)) Mys dag ! Ses på fredag, längtar redan! Puss o kram

    SvaraRadera