torsdag 13 augusti 2009

Du är en hora och jag din idol.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, vara förbannade eller sviken. Något jag vet är iaf att jag är less som fan. Jag är trött på detta och jag hatar dig. Jag hatar dig som fan och jag vill bara härifrån.

Till FettoEmma: Försök inte ens. "Du är en hora och jag din idol"... Du kallar dig underklädesmodell fast du ber din kompis ta kort på dig. Patetiskt. Du kan aldrig bli som mig. Du kan aldrig få vad jag har, du kan aldrig BLI mig. Face fact pucko och ge upp.!



Dont mess whit my man.

7 kommentarer:

  1. Fel aktiga människa!! (Emma alltså) vissa ska inte bo på jordklotet.... send her to jupiter... där kan hon bosätta sig!! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tycker NI BÅDA är minst lika korkade!

    Du frida som gjort skönhetsoperation för att se bra ut, vilket bara tyder på att du har dåligt självförtroende och vill bli sedd och få uppmärksamhet! Sen fortfarande jobba som modell och visa upp sig när man skaffat en liten. Absurt! Borde moga till dig!

    Emma du verkar ju vara helt patetisk! Hitta dig själv är det bästa du kan göra.

    SvaraRadera
  3. Till Jenny: haha, sant.. Men det där med inflensan va bättre :P

    Till Caura: Okej, jag tackar för din åsikt och att du läser min blogg.
    Att visa upp mig och jobba som modell för att jag har skaffat mig en ängel är min ensak. Han lider inte av att jag mår bra och drar in pengar till familjen. Han får inte minder kärlek och trygghet för att jag är modell.
    Med Vänliga Hälsningar Frida

    SvaraRadera
  4. Ja, självklart är det din ensak. Men ni andra som Emma borde verkligen inte se en sådann här kvinna som idol/ självbild att leva med att se bra ut med skönhetsoperation. Är ju inte personen egna utsida, är inte heller den en äkta man stannar för! Ansvarslöst att uppfostra ett barn med detta samtidigt. Lär er älska er själva då mår ni bäst!

    SvaraRadera
  5. Till Caura: Anledningen att jag skrev mitt inlägg om Emma är för att hon försöker förstöra mellan mig och min sambo. Även han har sagt till henne att sluta, har bytt nummer etc...

    Jag har aldrig bett någon att försöka vara som mig, jag tror inte att det finns folk som försöker det heller. Alla är unika individer. Idol borde ingen se mig som, jag menar jag har inte direkt räddat världen.

    En fråga då jag inte förstår vad du menar. Du skrev "Är ju inte personen egna utsida, är inte heller den en äkta man stannar för!
    Menar du att min sambo inte skulle stanna hos mig för att jag har opererat mig???
    Isf, så har du tyvärr fel.
    Eller menar du att jag är en annan människa nu efter operationen än vad jag var innan? Isf, har vi träffas?

    En fråga till: Vet du min anledning varför jag opererade mig från första början?

    Slutligen, kasta skit på mig, det har jag absolut inget problem med. Man kan faktiskt inte gilla alla. Men prata inte om mitt barn. Han kan inte få det bättre.

    SvaraRadera
  6. Frida är världens bästa mammi, Im sure about it. Snygg som fan dessutom, inte alla barn som får växa upp med en sån snyggmamma. Frida älskling, dom som gnäller har säkert gått i makens håliga mjukisbrallor hela graviditeten, blivit apfeta och fula, å kommer nu inte tillbaka till det dom en gång varit. Pattarna hänger som taxöron och skulle inte vara bitter å börja gnälla på dina vackra bröst då. När jag kläckt mitt lilla gos och ammat så ska jag styra till mina egna bröst jag med. Vem fan vill se ut som en urmjölkad kossa? PUSS från din Anna (gamla nageltjejen din)

    SvaraRadera
  7. Anna du är så go :) Håller heeeelt med dig. Haha, så rätt skrivet av dig!
    PUSS

    SvaraRadera