måndag 3 augusti 2009

Veckan som kommer är hetsig.

Blä.. Jag är själv, eller nej, lillen är ju här. Men jag känner mig själv. C är ju i Götet och själv sitter jag här i detta tokstökiga hem. Idag var jag över till svärföräldrarna och skulle hang out. Vädret var jättefint och stackarn fick lite värmeslag.. Så jag fick sitta inne. Jag kommer aldrig att bli brun denna sommar. Till resten av veckan då:
Tisdag: Tillbaka till sjukhuset och se varför jag får sådan feber.
Onsdag: Till BVC med lillen. Tvätta *suck*
Torsdag: Soldusch :) och kanske IKEA.
Fredag: Till sjukhuset igen och röntga mitt bäcken inför framtida förlossningar, sen fixa mig iordning inför lördagen :)
Lördag: Dax för första modelljobbet igen!
Söndag: Vetefan, ner till Götet kanske?

Vill passa på att gratta Helena(C´s syster) och Björn till deras lilla Alfred! Så idag fick Edvin sin första kusin! (:


Gud vad det är skönt att slippa vara såhär stor!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar