måndag 10 augusti 2009

Limo

God kväll kära läsare!

Idag har det varit en mysig och bra dag :) Dagen började med att jag åkte till Sanna med Edvin. Oj, vad hon kelade med honom, så klart, vem vill inte :P Efter ett tag kom Charlotte och vi fyra åkte till Stenungsund för att shoppa och fika. Hur mysigt som helst.

Jag fick köpt lösögonfransar som jag ska använda på lördag. :D

Efter ett tag när jag, Sanna, Edvin och Charlotte satt och fikade ringde min mobil. Det var Bob som ringde och han och Jimmy mfl kom och satte sig med oss. Efter ett tag kom även min C. Bob hade med sig en limousine som vi tog en sväng i..! Haha, sjukt kul. Vi drog till ICA och tillbaks.


"Vi har det bra, vi här bak i limon"


Jimmy :) Även han har skadat sig, precis som min C.


Här är man supersöt, specielltnär man skelar med ena ögat :)


Bob och min prins

Imorgon ska jag hang out med min mamma och efter det ska jag köra cross för första gången på läääänge. Ska bli kul!

Sov gott sötnötter
Puss

2 kommentarer:

  1. Jag längtar efter att trffa er så mycket så jag vet ınte vad! <3 puss Sandra

    SvaraRadera