torsdag 27 augusti 2009

2009-08-27

Hej ni söta.

Nu sitter jag här och är sådär otroligt trött efter att ha varit uppe sen klockan sex plus feber på det. Min teori om att låta kroppen döda "sjukdomen" själv fungerar sådär. Visst jag mår bättre idag, men jag är så less på den här febern alltså.

Tidigt imorse var jag på BVC med little E som Sanna säger och denna gång var det dax för första läkarbesöket. Läkaren var tysk och jag som har så svårt för det tyska språket fick anstränga mig på vad hon sa istället för hur hon lät.

Jag och min C har sen första besöket gissat vad han väger och sen ser vi vem som var närmast. Denna gång var det jag :) Jag gissade 5590g och han vägde 5600g... Det är skillat... förutom vikten så togs längd och hon klämde och kände på han, allt såg fint ut. Sen var läkaren förvånad över hur stark han var i nacken. Han har inga som helst problem att hålla upp huvudet om man lägger han på mage. Det är tydligen mycket ovanligt vid 7veckor.

Nu tillägnar jag en tanke åt min C...Du är mycket saknad älskling. Kom och ge mig en kram.

2 kommentarer: