fredag 7 augusti 2009

Och han tog den precis i munnen...

Ja, han tog den faktiskt i munnen. Hela. Och fick i sig allt.
Jag pratar såklart om mitt försök med nappflaska på lillen. Så, min utekväll är räddad. (:

Idag har jag solduschat, nu börjar jag äntligen bli brun och fin. Men att man måste lukta som en fet äcklig häst efter har jag dock svårt att acceptera. Förutom lite skönhetsvård till mig så drog jag och C´s bror till lillens kusin, Affe. Eller Alfred som han egentligen heter. O my, han var liten. Nu är han några dagar och så liten var inte ens lillen när han föddes!


Edvin ser ut som en jätte om man jämför med Affe!


"Kolla mina muskler"

Imorgon är en stor dag för mig, först modelljobbet på superlänge. Jag borde *egentligen* packa och göra iordning det sista eftersom jag vet hur det blir imorgon... Skrik, amning och lite tid till att fixa allt. Men jag känner mycket hellre för att sitta vid bloggen.

Imorgon kommer massa bilder på mig.. :P


Jag avslutar med en spyabild på Adde.. :P haha

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar