tisdag 18 augusti 2009

spöken, finns dom?

Jag känner inte för att städa, men jag måste. Vilket slavgöra alltså...

Lillen har hållt mig vaken sen klockan fyra och jag har drömt massa knepiga saker. Hur ska dagen sluta om den börjat såhär...?

I morse med så fick jag för mig att det stod någon bakom mig, lixom lutade sig över min axel för att kolla på Edvin. Det känndes klart och tydligt att det var någon som ville trösta lillen då han var mycket ledsen. Det känndes med som att det var en äldre kvinna som var rätt sträng fast ändå inte elak.
När jag vänder mig om för att kolla så försvinner känslan men när jag sen kollar på lillen så ser jag hur han kollar ut mot dörren. Nu känns det som att hon är här igen. Det är läskigt att känna detta. Har jag påverkats för mycket av marre eller kan det vara någon som vakar över Edvin?

1 kommentar:

  1. haha sötnos, kanske kan ha påverkats av mig ;) men om du känner så, så ställ dig bara och säg rätt ut att det är vi som bor här och du får inte lov att vara här, för du kan nämnligen ta bort dem själv! säg bara med bestämd röst, att hon inte får lov att vara där, och att hon ska gå vidare! Och se om det känns bättre sen...puss <3

    SvaraRadera