söndag 30 augusti 2009

skjut mig i huvudet tack.

Japp, detta kära uttryck används för att beskriva en dålig känsla. Uttrycket har flitits använts av mig och min Sandra genom tiderna. Denna gång är känslan bakfull.. Riktigt jävla bakfull.

Igår bestämde jag mig för att åka till Martinas inflyttningsfest trots att jag varit sjuk. Efter en helvetes massa om o men lyckades jag och Marre ta oss till Martina. TACK JIMMY FÖR ATT DU KÖRDE!

Anyway, när vi kom till Martina var det fest som gällde och vi spelade kort och drack för fulla muggar. Senare mot kvällen drog vi in till stan för vidare utgång, men vi var inne så sent så att Jimmy hann komma och hämta mig. Kvällen igår var mycket lyckad!

Här kommer lite stulna bilder från Marre :P


Jag, Marre och våran BFF


Jag och bejbi


Sweet!

Nu ska jag fortsätta att vara sjukt bakfull...

Pussilipuss

1 kommentar:

  1. Hahaqhahaha jag dör,,,, Bsta uttrycket "skjut mig i huvudet tack" kan man uttrycka sig mer klart!?
    älskling de ska bli underbart att träffa dig Oo kul att du får träffa simon me :ÇD:D:D:D Oo ja din lilla Bejbi. LOVE

    SvaraRadera