tisdag 4 augusti 2009

Laddar inför Tjörn Runt

Hejsan alla mina små chokladbollar!

Idag var jag tillbaka hos "faster doktor" (motsvarigheten till farbror doktorn) haha.. Jag skulle få mina provsvar, tror ni dom visade något? Nej. Så jag frågade den kära läkaren om hur stor risk det är att jag drabbas av det igen eftersom jag redan har drabbats av det två gånger.Hon visste inte. Well well, bara gå vidare och hoppas att jag slipper skiten nått mer. (:

Iaf, jag längtar tills min första utekväll. Det ska bli hur kul som helst. Att bara få dampa loss, vara sjuk i huvudet och ja ha kul helt enkelt. Denna kväll blir på Tjörn Runt med LB (Sanna). Ja, det ska bli riktigt kul. C ska vara barnvakt. And I like It. :P


Jag och Sanna inför våran berömda fest. (Som kommer att ske igen)

Pussisar

6 kommentarer:

  1. kommer du ner till tjörn runt?! då vill jag festa med er :D

    SvaraRadera
  2. Hej! Va roligt ni kommer att ha de. Tänk att de va på Tjörn runt med ICA för typ 4 år sen som vi träffades på riktigt och blev vänner! Så ni måste verkligen fest för mig med!
    Till hösten så SKALL vi ut! För då kommer jag hem!
    Saknar er!
    Massa kärlek

    SvaraRadera
  3. Till Sandra: Självklart sweetie.. Rocka loss totalt! :)

    Till Jessica: I know, herregud tiden går ju oändligt fort!! Haha, trust me, vi kommer att festa för dig med! Ja, det är redan paxat och klart att vi ska ut då! Saknar dig med! LOVE

    SvaraRadera
  4. c barnvakt?? det är väl hans barn? Då är man ju inte barnvakt??

    SvaraRadera
  5. Till anonym: haha, nej sant, fel uttryckt av mig... Det jag menade var att han ska vara själv med han..

    SvaraRadera