söndag 16 augusti 2009

Gårkvällen började med... polisen

Haha, vilken kväll igår! Jag vill börja med att tacka alla inblandade! Ni är guld värda!

Våran tjejkräftskiva som förfest hemma hos Sandra var kanon. Vi var en hel del tjejer och stämningen var på topp! Jag stack mig dock på en kräftjävel. :P


Kräftor är gott :)


Min Frida är redo


Tjejorna :)


Jag och LB något onyktra


Frida och lillSanna


Shottime :P

När vi väl var inne i centrum så bestämde vi oss för att Hamnkrogen It is. När vi klev ut bilen så hade jag Sanna och Sandra en halv flaska vin som vi delade på. När Sandra skulle ta en klunk så kommer farbror blå och ber oss hälla ut vårat vin. Attans! Men jag frågade om vi fick ta kort på honom och oss och det gick bra. Haha...


haha, Sandra, sanna, polisen och jag

Själva utekvällen på Hamnkrogen var helt okej faktiskt. För jävla mycket folk bara. Jag fattar inte att det kan vara lagligt att släppa in så mycket folk på en liten yta!? Hum...


Gash!

Kvällen slutade i ösregn och stormvind men vi kom hem ordentligt tack vare min C. <3

Jag var orolig till och från under hela kvällen hur det skulle gå för min pappa att ta hand om min skatt, men det hade gått kanon alltihopp. :)

Men till nästa gång måste jag köpa mig en bröstpump. Gash, mina bröst var gigantiska och stenhårda och sprutade mjölk imorse. Obehaglig upplevelse vill jag lova!

Puss på er, nu ska jag vila middag :D

3 kommentarer:

  1. Låter som en galen och rolig kväll :) FUN ! Puss på dig <3

    SvaraRadera
  2. hej. sandra här (jennys syster) jag vet vad du menar med om man inte pumpar. ingen höjdare.. hoppas allt går bra med din söte son. =) kram sandra

    SvaraRadera
  3. Till Marre: Haha, jo det var kul. Nästa gång e det vi :P

    Till Sandra: Hej hej! Ja, haha, det var katastrof, jag fick handmjölka till en början. Tack tack, hoppas desamma med din lille :) Kram

    SvaraRadera