måndag 17 augusti 2009

Frida listar

10 saker att hata:

*Pappa Långben vad har dem för uppgift i livet?!
*Mögel luktar illa
*Människor som snackar och inte vet ett piss
*Att vänta
*Städa Nej på det viset är jag en kass husmor
*Död/Begravning finns det något värre?
*Att vara bakis whats the point, man gör ändå om det
*Snåla folk jag är inte van vid dem så jag blir extra förbannad när jag möter dem
*Smuts ja, jag vet men crossen är en annan sak
*Flugor och myggor



myggjävel

10 saker att älska:

*Min familj jag gör vad som helst för er
*Mina vänner är guld värda
*Motocross
*Festa
*Modella det är faktiskt skitkul
*När folk slår sig
*Att resa
*En mysig familjekväll
*God mat
*Vinkväll med de bästa tjejerna
*Kärlek är ju så underbart


Jag och min lilla älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar