torsdag 13 augusti 2009

Frida-dag

Idag har jag haft en riktigt Frida dag. Jag åkte till stenungsund för att träffa min Frida. :) Vi träffade även Fridas kompis Madde. Tillsammans gick vi till Espresso House och fikade. Chai Latte är inte dumt...

Efter fikan drog jag och Frida till systembolaget och laddade upp inför lördag. Det blev fyra cider i olika smaker. Hum.. Det känns som att jag laddar så mycket så att jag kommer att spåra totalt. Hope not!

Och efter bolaget drog vi hem till henne och myste med Edvin och pratade om allt mellan djävulen och gud. :P

Min C. ligger fortfarande på intensiven eftersom han har så ont efter oprerationen. Så jag blir nog ensam med lillen inatt :( Hoppas att han kommer hem imorgon!

Well well mina kära läsare nu måste jag ta hand om lillen som är så arg.

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar