tisdag 20 oktober 2009

Världens roligaste modelljobb!

Sker nu på fredag <3
Gud, ja vi kan väl säga såhär, ni kommer att se mig på tv framöver :P



Iaf, jag har varit dålig på att uppdatera, men det som har hänt är att jag har varit på kalas hos Marika i söndags med alla goetjejerna...! Sen igår så var jag och besökte Malinda och kollade in hennes skitsnygga lägenhet! Sen höll jag på att krocka! hahahaha! Malinda vet vad jag pratar om :P Sen idag har det inte hänt mycket..., jag har mest slappat och brutit en nagel. Tur att jag ska göra om dem på Torsdag. (:

Nej nu längtar jag så himlans mycket att få åka till Sthlm och göra mitt jobb.! Sen längtar jag även till halloween, då blir det party. Men det bästa av allt, MIN SANDRA KOMMER HEM! <3

Vi går mot mörkare tider, men plötsligt känns dem ljusa igen...

3 kommentarer:

  1. Hej Frida! Det va kul att se dig för nån vecka sen på hamnkrogen, det var ju ett tag sen! Spännande med tv, antar att det kommer mer info när man ska bänka sig framför tvn om det är på fredag eller senare :)?

    Ha det gott!
    Kram Kristina H

    SvaraRadera
  2. Kristina; yes det kommer mer info senare :)

    Kram

    SvaraRadera