måndag 12 oktober 2009

HAHAHAHAHA

hahahahaha, jag kan fan inte sluta skratta! Jag var inne på familjeliv.se och läste lite olika forum då jag kommer till en med rubriken "farmor vill amma"

För att dra hela konversationen mycket kortare så var problemet att barnets farmor ville amma som tröst för lillen/lillan när h*n gråter. Mamman till barnet tyckte att det var läskigt. (JAG FÖRSTÅR HENNE!!)

Vissa förstood henne iaf inte. Så det stod kommentarer som t.ex. "barnet kan få tröst genom att snutta" osv osv.
Då kom denna kommentaren: "En liten fråga bara (inte bara till dig utan till alla som tycker att det är bra om bebisen får "snutta" på bröstet som tröst även om det inte finns mjölk eller ens är mammans bröst). Hade det varit lika ok och naturligt om det hade varit bebisens 35 åriga morbror Göran som dragit upp tröjan och låtit bebisen snutta på hans bröstvårta? Eller om gammelfarfar hade erbjudit sina bröstvårtor? Tröst som tröst, eller?"

Hahahahahahahaha, nej jag får fortsätta skratta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar