måndag 5 oktober 2009

Helgen som varit...

God morgon (?)

Jag har precis gått upp efter att ha sovit i flera timmar. Jag tänkte göra en uppdatering från helgen som varit. Jag, min C, lillen, min bror och Adde drog upp till Uppsala.

Fredag: Vi skulle egentligen varit iväg tidigare men min C var tvungen att jobba över så vi kom inte härifrån förrän vid 17.30. Det var ju meningen att vi skulle till filminspelningen men vi var inte uppe förrän klockan var 23.30 så det sket sig totalt. Pissdag 1 helt enkelt.

Lördag: Vaknade tidigt av att tvn går på i högsta volym. Sur/bitter hela jävla dagen, jag vet inte vad det var med mig, men verkligen ingenting passade eller gick som jag ville denna dag. Hum..Iaf, på kvällen var det 40års fest ala familjen Nordström/bjervner. Och jag skulle vara fyllechaffis. När jag kommer på besök en sväng så går allt bra till en början, alla är dock kalasfulla, men mycket trevliga. Tills min C fick snedfylla. Jag antar att det står 1-1 nu i dunderfyller :P
Iaf fick hämtat alla vid halv två kanske och sov inte mycket mer den natten. Pissdag 2.

Söndag: Jag fick köra hem för att min C och brossan var så bakis.
Kvällen blev dock trevlig för min del. Jag blev avsläppt hos Anna W och vi firade att hon hade fyllt år med lite mys :)... Men när jag kom hem känner jag att jag börjar bli sjuk. Pissdag 3.

Hoppas att er helg har varit bättre.
Puss i pannan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar