torsdag 1 oktober 2009

2009-10-01

Tjabba!

Idag skulle jag egentligen varit med Malinda. Men vi bestämmde oss för att ta en heldag ist :) hon skulle nämligen jobba ikväll...

Så idag blev det sovmorgon för mig och lillen och sen åkte vi till LB. Vi bestämmde oss för att gå ut och gå. Visst tänkte jag, alltid bra att röra på sig. Vi gick till våran vän Anna som bor i Jörlanda. Hela trippen tog 3tim och 40minuter. GASH!!
Men det får vi säga att det var det värt, Anna åker till USA igen och är borta till Maj. Ha det bra nu tjejen..

Nu ikväll ska vi kolla på Idol och Inlåst. Ska bli trevligt. Sen ska ja även ladda inför imorgon. Då blir det filminspelning för hela slanten! :)


Mina killar <3

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha....fan va söt han e Edvin med sina lurar o nappen!! Ha ha ha....

    SvaraRadera
  2. hihi, ja lurarna är så stora på honom.. lille bebisen.. :)

    SvaraRadera
  3. du har bättre bilder, byt ut din bild som e överst på sidan...

    SvaraRadera
  4. Anonym: jag gillar denna bild så den får stanna kvar ett tag. :)

    SvaraRadera