torsdag 15 oktober 2009

Äntligen i sängen

igen... haha, sängen gillar jag. Nej men idag har dedt varit extra trevligt får man tycka. :) Jag åkte buss för första gången på länge, med barnvagnen dessutom (!) haha, jag fattade inte hur man fick fast den så det var en rolig busstur.

När jag, sanna och Edvin äntligen är inne i Stenungsund så träffar vi Jessica och vi sätter oss för att fika. Jag har bara ett kilo kvar att gå ner så det känns faktiskt som om tiderna börjar bli ljusare igen. :)

Ikväll blir det bara till att mysa med min lilla familj, min C åker till Uppsala imorgon. Själv dessutom *snyft* Fast jag ska ju på födelsedagskalas så det går ju inte att slå. Min Marika aka Moster M fyller hela 22år.

Nu sitter Edvin och dregglar på mig, haha, ja jag behöver ju inte duscha lika ofta längre :P

Och förresten mina kära vänner, om ni undrar varför det inte har kommit några nya kort på länge så är det för att jag har glömt min kamera. Men jag ska hämta den imorgon. :)



*************PUSS***************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar