fredag 23 oktober 2009

Min dag i rampljuset

Gud vilken härlig men sjukt jobbig dag.
Jag har varit i stockholm nu hela dagen och spelat in en reklamfilm för ett visst mäke och med några mycket kända kändisar. Hihi... Ni kommer att kunna se mig om två veckor och det kommer att visas på alla kanaler. (Det är närbilder på mig) :P

Jag har haft en sjukt unerbar dag och jag har knytit många fina kontakter. Det som står närmast på tur (tack vare detta) är en tur upp till stockholm för en reklamfotning för ett kännt klädmärke. skitkul. Jag är stolt över mig själv.

Nu däremot sitter jag på ett tåg fullt med idioter. Fan jag sjuter dem allihoppa snart. Jävla fucking äckligaidiothelveten.

Over and out

5 kommentarer:

  1. Du är duktig du hjärtat! Jag är också stolt över dig . Förstår inte hur du orkar me allt. Du är en bra förebild för många kan jag tänka mig :D
    Hoppas på att ses snart. . . . :(
    Massa puss å kramas !

    SvaraRadera
  2. weeeey coolt. Jag ska hålla uppsikt finis. Klös äcklona på tåget med dina broen nails ;-) puss

    SvaraRadera
  3. idioter? du tycker väl om uppmärksamhet?

    Lina

    SvaraRadera
  4. Jag vet vad det är, jag vet vad det är ;) ska sitta som bänkad framför tvn i två veckor o vänta! Love//M

    SvaraRadera
  5. Lina: Jo uppmärksamhet är väl aldrig fel, men det var inte det som de handlade om. Ena var en full gubbe som satt o skrek o sen var det massa människor som bråkade.

    Resten: Ni är så söta- stor puss på er!

    SvaraRadera