tisdag 13 oktober 2009

Orkar inte med det här mer.

Jag var på MVC för min mycket sena efterkoll idag. Jag trodde att allt var bra men icke. Jag har´tydligen fortfarande havandeskapsförgiftning!!
Skyhögt blodtryck och 2+ äggvita i urinen.:( Men inte nog med det, jag har tyckt att min mage ser lite konstgt ut, nää du har mina magmuskler spruckigt/gått isär (!?)

Så jag blir skickad till både speciallistläkare och sjukgymnast.Roligare start på dagen kunde ju önskas, men någon (Gud???) vill mig inte väl. Jag ska tydligen vara sjuk.

6 kommentarer:

  1. Jag vill iallafall dig väl gumman, hoppas det blir bra. puss

    SvaraRadera
  2. Åh attans! Hoppas allt löser sig....<3

    SvaraRadera
  3. Men sööööt..... tycker faktist väldigt synd om dig!! Har du inte fått utstå allt redan? Puss iallafall.... Tänker på dig här borta i urskogen!! =)

    SvaraRadera
  4. Tack Jenny! :) Haha, jo man kan ju fan tycka det... Saknar dig! O Edvin saknar Loke! Kommer snart upp! <3

    SvaraRadera