söndag 25 oktober 2009

24-7

Tjaaaaa (på riktigt dryg stockholmska) :P

Jag kan fan inte sova. Ok, jag vet klockan är halv ett men iaf. Jag sov inget i natt. Typiskt. Jag var fylle/hämta chaffis igår. Så först hämtade jag goingarna Anna och Sanna från krogen i Stenungsund. Efter det så drog jag till Landvetter för att hämta min bror och hans tjejkompis Ida. Dom har iaf varit i Kreta o gottat sig. Till de tragiska i detta, planet skulle landa 03.40 och jag var där i tid. När klockan var 04.01 och dem fortfarande inte kommit så tänkte jag gå in och kolla om planet var försenat.

Men först var jag ju tvungen att lägga på pengar till parkeringsbiljetten. När jag står där står det att klockan är 03:01. Vafan tänkte jag och ringde felanmälan.

-"Felanmälan?"
-Ja hej, jag står vid Landvetter och parkerinsautomaten visar fel tid, den säger att klockan är 03:01"
-"men klockan är det, inatt skulle man vrida tillbaka klockan"
-Suck

Så jag var alltså där en timme för tidigt. Så jävla typiskt.

Idag ska jag iaf till min morfar. Då kommer kameran med :)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar