måndag 12 oktober 2009

jag kommer att dö!

Aaaaaah! Jag kommer att dö!
Jag vaknade av att jag i sömnen kliade mig på höften och känner någonting där. Jag hinner tänka samtidigt som jag vrider huvudet för att kolla att det måste vara en fästingjävel. O tro fan det. (ursäkta att jag svär men jag blir så äcklad.)

Jag ringde min pappa som jag alltid ringer när jag har panik för något. Han svarar att jag ska dränka fanskapet i whiskey och sen pilla bort den. Jag gör ett försök men lyckas samtidigt dränka mig själv. Jag blir fyllesjuk av bara doften... huga..

Nej, jag vet jag kommer nog inte att dö, möjligtvis av äckelkänslor. Men jag är iaf inte vaccinerad. Och efter en genomkoll på lillen så känner jag mig iaf lite säkrare.



Idag blir det iaf fikatime. En morsas tidsfördriv :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar