torsdag 8 oktober 2009

Tjockis

Japp resultatet från igår när vi var på BVC var att min C var närmast. Damn it! :P

Han vägde hela 6440g min lilla tjockis. :) Barnmorskan sa att jag hade otroligt bra bröstmjölk eftersom han går upp så himlans bra i vikt. :)
Sen fick han ju sina vaccinationssprutor. Jag led så fruktansvärt med honom, ena gjorde jätte jätte ont på stackarn! Han blev alldeles illröd och höll andan för att han tog i och skrek så mycket. Jag började nästan gråta själv. Huga.

Barnmorskan sa att jag verkar vara en väldigt avslappnad och harmonisk mamma och de orden gjorde mig glad för resten av dagen igår. <3

Idag mina pärlor så ska jag på teater! Jag och min mamma såklart. Min morbror är skådespelare och kommer att medverka i en pjäs i Göteborg, så vi tänkte överraska honom och dyka upp där.!

Hörs lite senare mina kära.

2 kommentarer:

  1. Vad skoj, när ska vi sees? Saknar dig massor

    SvaraRadera
  2. :D saknar dig med, jag kan från torsdag nästa vecka.. OO du? KÄRLEK

    SvaraRadera