lördag 17 oktober 2009

Lördag

Haudi darlings!

Jag har varit vaken en bra stund eftersom lillen inte ville sova mer. Hihi, han är för söt. Det finns inget bättre än att vakna till joller och skratt.

Idag ska jag köra min bror till Kungälv då han ska till Kreta senare idag. Ojo, jag är avundsjuk... I samma veva styr jag mot storstaden för att umgås med min käre vän Fredrik. Ska bli kul som attan. Vi som har haft så kul under den tiden vi har känt varandra :). Jag och Fredrik lärde känna varandra på gympan i skolan och efter det så har vi gått igenom mycket...


Jag och Fredrik

Anyway, efter att vi har hängt så drar jag och lillen mot Stora Höga för att umgås med LB. Lika trevligt som alltid. Denna helg har varit helt slapp med en hög mysfaktor, synd att inte min C är här dock. Andra bullar blir det dock på Halloweeen :P

2 kommentarer:

  1. Vilken tid kommer blogawards sändas?

    SvaraRadera
  2. Hej Tommy!
    Antar att du läste min kommentar på Amir´s sida. Jag utryckte mig nog inte helt hundra. Den sänds den 24e på tv400 kl.19.30-20.00
    :)

    SvaraRadera