lördag 12 september 2009

Vad fan hände där egentligen?

Ja det kan man undra.
Kvällen igår började bra med förfest hemma hos fredrik och Fredrik. Mycket trevligt. Sen drog vi in till stan för att träffa upp m. metal och min bror mfl. Eftersom Pontus bara är 19 så fick vi gå till Bryggeriet. Och till att börja med säger jag ALDRIG IGEN!

Efter ett tag inne på krogen så blev min brossa utslängd och två sekunder senare blev min C oxå utslängd eftersom han frågade varför Pontus blev utslängd. Så vi alla bestämmer oss för att gå. När jag passerar vakterna säger dom något i stil med "henne vill jag ha". Då säger min C att det kan dom glömma. Då flyger FYRA vakter på min C och brottar ner honom till marken och sitter på honom och hans nyopererade axel hoppar urled. Min bror blev förbannad och slår till en vakt så han åker i marken. Min C ligger och skriker för att han har så ont. Jag springer till vakterna och ber dom släppa honom. Då får jag en smäll i ansiktet av en av vakterna.

polisen kom och det var en stor jävla röra av alltihop. Jag är riktigt besviken på vakterna på hur de betedde sig. Detta var övervåld så det stod härliga till.

Det värsta var att jag fick dra C´s axel rätt igen och att Pontus blev polisanmäld för våld mot tjänsteman. Han försökte ju bara få bort vakterna från min C och försvara mig när jag fick en smäll.

Idag har jag en fläskläpp som går upp till näsan och mina framtänder är lösa. Min C är svullen och har fruktansvärt ont. Min brossa har hjärnskakning och bulor i hela huvudet. Är detta verkligen okej?

Nej, imorgon går jag till polisen och anmäler dem för övervåld. Min C har redan anmält dem.

3 kommentarer:

  1. fan vad sjukt. anmäl dom på en gång! Hoppas allt är bra med er lite grann ändå :) Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Fy fan säger jag, vad arg jag blir! :S Mongo vakter, ring mig baby...puss puss

    SvaraRadera
  3. Hej Frida! Jag o jobbarkompisar var på (i våras) Bryggeriet, har liknande erfarenhet av vakterna IDIOTER!!!! så även en "tant" på 45 var nära att få fläskläpp, men jag hann vika undan huvudet..
    bekant polis tillkallades som hjälpte till. Vi drog vidare till annat ställe. ALDRIG MER Bryggeriet!!! / KRAM Outi

    SvaraRadera