måndag 28 september 2009

2 månader.

God morgon alla underbara läsare. (jo ni alla är underbara även ni som skriver spydiga kommentarer, :P)

Just nu sitter jag och kollar på min skatt, min underbaring. Han är för go. Som alla mammor nog säger. Jag har världens sötaste unge <3

Iaf, idag fyller min blogg två månader och jag tänkte därför skriva ett blogginlägg om bloggen. Klatchigt värre.. Haha.. grejen är att jag har verkligen sjukt svårt för datorer. Jag är superdålig verkligen och jag behöver er hjälp.

2 Frågor:

*Hur länkar man någon? (man måste ju ge sina underbara läsare lite creed)
*Hur ändrar man så att man får sin bild att synas om man "följer" någons blogg?? Hajjar ni vad jag menar? Alltså den lilla bilden. Min är nu iaf en liten anonym bild. Vill ändra den men fattar verkligen inte hur jag ska gå tillväga.

Tacksam för hjälp.!
Pussmun

3 kommentarer:

  1. Du måste välja en profilbild innan du kan ha en sån bild som synd. Gå in och ändra min profil och ladda upp en bild så ska den nog synas sen. puss puss

    SvaraRadera
  2. Malinda: Tack för hjälpen hjärtat! Ska verkligen testa! Pussar!

    Malin: Tack, roligt att höra <3

    SvaraRadera