onsdag 23 september 2009

Mig.



Vad heter du: Frida Reuterskiöld
Vägde du när du föddes?: 2880g
Född:1988
Barn: Ja, en son på 2månader
Brukar du läsa horoskop: Ja.
Har du körkort: Ja
Favoritdjur: katt
Hatdjur: PappaLångben
Jobb: modell, jobbar även på NeuroIntensiven
Din last: sötsug
Festar du mycket: perioder
Sprit, cider, vin eller öl: vin
Brukar du bli för full: haha, beror på vem man frågar, mig: nej. :P
Galnaste vännen: Bob
Antal kuddar i sängen: 4
Äger du ett busskort: Nej.
Vad åt du till frukost: inte ätit nått än...ILLA
Har du haft sex idag: Han e inte hemma så nej.
Nästa mål i ditt liv: nästa? hum... några modelljobb sen en till knodd <3
Hur svarar du i mobilen: Hej älskling (oftast)
Antal timmar sömn inatt: i sträck: 3, totalt 8 kanske. (måste amma)
Sov du ensam: Nej, min C, lillen och Bella (katten)
Din hobby: motocross
Vad är det för veckodag?:Tisdag
Vad åt du senast: Ris, kycklig och currysås hos LB
Vem fick du sms av senast: Jenny
Vem ringde dig senast: Min C
Godaste ölen du druckit: Jag dricker inte öl.
Vilka hårfärger har du haft: Färgade håret brunt en gång. Never again!!!
Vad såg du senast på TV: Tv-shop....hahaha
Vad läser du för bok just nu: Ingen.
Saknar du någon?: Ja, Sandra. Inte setts på över ett år :(
Längd: 168 cm
Skostorlek: 37
Skönhetslaster: naglar, hår (BUS, lösögonfransar vid speciella tillfällen)
Hårfärg: blond
Bloggar du läser: Mina vänners
Är du kär i någon: Ja <3 Min C
Favoritmusik: House
Vad gör du om ett år: Om ett år är jag gravid igen.
Dricker du: päronMER
Vilken parfym använder du: DKNY den rosa men även den gröna.
Vilka skor använder du: olika.. rosa sneakers, högklackade stövlar, högklackade festskor
Favoritklädsel: Klänning. Kvinnligt, luftigt och vackert
Älskar: min familj <3 och vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar