tisdag 1 september 2009

2009-09-01

Första september, helt sinnes ju. Detta år har gått sjukligt snabbt. Hela året har jag bara väntat. Jag har väntat på att lillen ska komma ut, vilket misstag egentligen. Fram till juli har jag inte levt i nuet utan i väntan på att han ska komma, vilket han självklart gjorde. Men det hade ju inte skadat att faktiskt levt under de månaderna oxå... well well...

Igår var jag ju på IKEA och jag hittade ingenting, eller jo, jag hittade för mycket och då reagerar min hjärna så att jag inte köper någonting. Typiskt mig. Jag är så förbannat sugen på att shoppa just nu. Bara shoppa ihjäl mig... Typ massa tröjer, skor, någon festklänning, jeans ja you name it. Någon som vill shoppa med mig?

Denna vecka ska jag slå till med ett gymkort oxå. Nu får jag fan ta tag i mig själv innan jag fastnar i denna kropp..!

Nä sötnötter, nu måste jag dra, jag ska med papi och kolla cross <3 ME LIKE!


Motocross Is the Shit

1 kommentar:

  1. Pax för att shoppa med dig! Ring så spelar vi, hahaha! /Shopoholic Maruski

    SvaraRadera