tisdag 8 september 2009

män som ammar

Jag blir äcklad, frustrerad och rädd när jag läste om att en man SERIÖST försöker få sin kropp att producera mjölk genom att pumpa och stimulera sina bröstvårtor. Jag menar varför?!

Varför i helvete ska man ändra på sin kropp på det sättet? Nu pratar jag inte om att operera sig för den ena eller andra anledningen utan att försöka ändra sin kropp så att något så kvinnligt som att amma även ska kunna göras av män...

Vad tänker människor med som tycker att detta är bra? "Man kan dela på ammningen" Till er har jag två frågor..
*Okej, men vadå skulle du ha velat suga på din PAPPAS bröst?
*Och vadå vill du ha mantits så varsågod.



Kalla mig old fasion men i detta avseende så tror jag mer på Eva och Adam teorin- Kvinnligt och manligt.

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, fy vad äckligt! Läste också om de för ett tag sedan. Usch.. hoppas ni mår bra? puss

    SvaraRadera
  2. ja man får rysningar...
    Jo vi mår bra :) Själv? Ses nästa vecka kanske? :)
    pusss

    SvaraRadera