söndag 20 september 2009

helgen

God kväll mina vänner!

Nu är jag på västkusten igen efter en helg i Uppsala. Allt har varit trevligt men vi hann dock inte hälsa på några som jag ville. (T.ex : Anna, Emilia, Sarah mfl.) Well well, jag ska inte dö än iaf.

Vi kom inte upp förrän vid tre tiden på natten i fredags. Så i lördags var vi hemma hos min C´s föräldrar och på kvällen kom kusinen Affe. Shit vad snabbt alla bebisar växer.! Snart kommer väl Edvin och vill ha moppe..hehe...
Iaf på kvällen sen drog jag, min C och Adde ut mot Pottåker (?) där det var fest. Det var inte så roligt så vi stannade bara en timme. Men men, det kan ju inte alltid vara kul när det är fest, trots att jag är med :P

O idag har det bara varit att sitta i bilfan och dryga. Hatar att sitta i fem timmar i en bil och bara glo. Hum...

Nej mina pärlor, Frida är sömnig.
Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar