tisdag 15 september 2009

slöaste dagen ever

har absolut varit idag...

Nu är vi hemma hos min mammma efter att ha varit hos pappa i några dagar. Så nu ska det bli bättre med uppdatering. Jag kan fortfarande inte visa mig ute då jag ser ut som... jaaa... ett missfoster med min mörkblåa läpp.

Men nu i veckan så ska jag träffa Marre och sen ska vi till Anna och fixa naglarna på mig :) Det behövs, jag har häxnaglar just nu. hehe... Annars så ska jag och min lilla familj upp till Uppsala igen i helgen. Ska bli mycket trevligt!.

Jag måste gratta min älskling i denna värld som är så sjukt saknad. Sandra Wall...! Idag fyller du 21år!! Snart är det vi igen... SAKNAR DIG!!!


Grattis älskling!

PUSS

2 kommentarer:

  1. TACK TACK TACK ÄLSK! SOM JA SAKNAR DIG MIN LILLA ÄLG!!!!! <3<3<3 puss sandra

    SvaraRadera
  2. :D Bejbi, mitt hjärta! <3 ÄLG? hahahahaha, min åsna.. :P LOVE

    SvaraRadera