onsdag 9 september 2009

090909

Hihi, idag är det 090909. Det tycker jag är lite roligt.. :) Jag och min offerhumor. :P

Idag har jag varit i stora stan med Martina :) Det blev massa tjejsnack om allt mellan himmel och jord och även en god lunch på en vegitarisk resturang. mums! Efter att vi hade käkat så träffa vi Louise och en tjej till. Vi flummade runt lite i affärerna och jag hittade en gudomligt fin stickad klänning. I have to have! Men, Frida hade inga pengar :( Nee vet ni vad nu får min C´s sjukpengar komma så mami kan shoppa!


Martina Oo Louise för längesedan

Imorgon blir en riktigt jävla tråkig dag. Jag ska tvätta. Jag måste tvätta. Det var ca en månad sen sist.

Puss i pannan!

2 kommentarer:

  1. vem har bebisen när du far runt som du gör??

    SvaraRadera
  2. haha, idag har min pappa honom tills inatt. Han är lillens bästa vän. :) På fotningen senast var han med mig. Jag har bara varit utan han i två kvällar, så jag anser inte att det är så mycket.

    SvaraRadera