tisdag 22 september 2009

Rätt så pisst faktiskt.

Ah, jag är arg. Känner mig jävligt pisst just nu. Vissa saker verkar inte betyda ett skit och det verkar inte spela någon roll vad jag gör säger eller beter mig för att få det som iaf jag anser att jag förtjänar.
Jag vet att jag pratar i gåtor men jag känner att jag har ingen lust att berätta vad det handlar om. Typ ingen kommer att se det ur min synvinkel ändå. Oavsett hur mycket jag anstränger mig för att vara på ett sätt (då tydligen inte ens person duger som den är)så verkar andra vara mer intressanta. Go and fuck your self.

Så då var den ilskan borta.

Nu över till något roligt. Jag har blivit erbjuden massa modelljobb, and I like It!

2 kommentarer:

  1. hon var arg på mig "sin C" för att hon inte kan se att sin blivande man är smartare än henne själv hahahahahahahahahahahaah

    koss....... :) älskar dig

    SvaraRadera