lördag 5 september 2009

Kontunerligt tankad.

Det är precis vad jag känner mig. Full hela tiden. Fast det är jag självklart inte... Det är något med detta jävla virus, det verkar inte försvinna. Jag har feber typ två dagar i veckan och huvudvärk i tre dagar. Måtte det gå över till slut.

Idag har jag umgåtts med min C. Äntligen. Oo lillen också dåsåklart. Det känns skönt att det är helg, även om det i princip är helg för mig varje dag :P Men denna helg händer det inte mycket i mitt liv iaf... Umgås med familjen och mysa. Nästa helg blir det ändring på det. Utgång i Götet med crossfolk. OM det ska bli roligt.

PUSS <3

4 kommentarer:

  1. Va skoj, vilka crossfolk blir de, vart hade ni tänkt gå ut? :)
    Gabbe

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!

    Ja det är inte bestämt än, men i stan iaf... Kanske kan träffas?

    SvaraRadera
  3. Ja vet inte om vi känner varandra, jag kom in på din blogg genom din facebook sida, så jag vet inte riktigt vem du är, själv heter jag Gabriella Olsson, men känner lite cross folk så blev nyfiken på vilka de va bara när jag skumma igenom de du skrev hehe. Du kanske trodde jag va någon annan gabbe eller nåt
    Ha de.

    SvaraRadera
  4. haha., oj sorry!

    ja jag trodde du va en annan gabbe :)

    SvaraRadera