fredag 25 september 2009

Imorgon <3

Hej busungar!
Jag ber om ursäkt att jag inte skrev igår. Men jag var i chocktillstånd. Huga...
Jag fick nämligen ett brev från polisen om att dem håller på att utreda misshandeln av mig och min C. Usch, känslorna som jag har är obehagliga. Jag vill inte att det ska bli rättegång men samtidigt bör vakterna få veta att man beter sig inte hur som helst.

Iaf, imorgon allihopa ska jag LB, Jessica (om jag har längtat), Anna och Linda ut i Stenungsund och svänga våra lurviga. Men först blir det en snabbis till Uppsala igen. :)

See ya hunnies

4 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Måste bara säga att jag blev förvånad över att höra hur fort det verkar gå med utredningen, sånt brukar ju kunna dra ut på tiden! Men hoppas det går bra med allt!
    Kram Pauline (mushas metal)

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!

    ja men dom skrev typ att dom håller på med utredningen. Jag väntar mig dock snart ett brev där det står att utredningen är nedlagd.
    Och btw, vi kommer o kollar på fiddySM nästa helg. Kommer du dit?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Okej, jo det blir väl ofta så tyvärr..
    Har inte bestämt om jag ska haka på dit eller dra ut mot södertälje och träna lite med crossen.. Får se lite närmre hur det blir :)
    Kram, och puss till lillkillen :)

    SvaraRadera
  4. :) jo kom dit vettja. Hade varit kul o ses.
    Lillen pussar tillbaks :P
    KRAM!

    SvaraRadera