torsdag 3 september 2009

update

God kväll alla stjärnor därute!

Jag har varit hos min far nu i några dagar, därav jag är så förbannat dålig på att uppdatera. Anyway, nu sitter jag och kollar på Sunes sommar... Vilken bra film alltså..., Man lär ju ha kollat på den 100 gånger och det lär bli 100 till. Sjukt kul, speciellt när Håkan blir överkörd. "Det här ska han få fan för" Ja klockrent helt enkelt.



Idag har jag, Sanna och min bror varit i Götet, med Edvin oxå då såklart. det blev en grå fin tröja och typ 20 armband. Så nu är jag ett steg närmare hösten än vad jag var igår. :) Jag sitter förtillfället och funderar på att seriöst gå och lägga mig, men jag känner mig nästan för trött för det. Jag har allt blivit bra konstig. Känner jag för någonting så gör jag tvärtom. Typ: Jag vill shoppa loss-jag handlar ingenting, Jag är trött-går inte och lägger mig. Ja jag har nog kommit in i en tvärtom period. Frida tvärtom helt enkelt.

Nu är det snart helg och imorgon ska jag till moster M med lillen och mysa. sen på kvällen kommer äntligen min C. Fuck vad jag är less på att han är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar