tisdag 29 september 2009

Brännskadad.

Ni hörde rätt.. Jag har brännt mig ganska rejält på min vänstra arm :(
Jag skulle laga mat igår och så sprätte det upp massa stekflott å mig.


Jag vet inte om man ser så bra på bilden. Jag är en fruktansvärd fotograf...

Igår åkte jag över till LB o sov där. Vi hade myskväll vi tre. Jag, LB och little E. :) Så idag blev det fortsatt umgåsning (!) haha, vi for till Klädkällaren och köpte massa kul till lillen. Handskar, mössa, overall mm... Mycket trevligt!

O imorgon blir det mer pengabrännande! Då e det stora stan som gäller! OM jag ska shoppa- TILL MIG SJÄLV! :P



Brottsligt söt.

5 kommentarer:

  1. åå vad han är söt lilla eddie! puss anna a

    SvaraRadera
  2. Men hjärtat, aj :( Stackars dig! Snyggt ny kort på dig du, me likie, det vet du ;) Gulligt kort på Mosters pojke också, miss u guys!

    SvaraRadera
  3. Men hjärtat, aj :( Stackars dig! Snyggt ny kort på dig du, me likie, det vet du ;) Gulligt kort på Mosters pojke också, miss u guys!

    SvaraRadera