söndag 20 december 2009

Söndag

God kväll!

Jag sitter här med en sjujäkla huvudvärk. O då sitter min C och lillen och kollar på Dansbandskampen, som om det skulle göra saken bättre lixom!

Igår var vi ju på Jul på Liseberg, jag, Min C, lillen, Pappa, hans tjej, Stanley och Kerstin, riktigt mysigt och det var skönt att det var mindre folk än förra veckan. Men fy tusan vad kallt det var! -10 grader. Way to cold for me.
Efter att vi varit på Liseberg så drog vi alla på resturang och käkade mycket god mat! Allt tog mycket längre tid än vad vi trodde och OM Edvin var grinig sen.. Hum..

När vi väl var i Kungälv var klockan typ 22.30 och jag skulle egentligen firat Malinda, men med en trött Edvin och en C som druckit så kände jag inte för att gå på en fest nykter och med en liten knodd. Typiskt.

Väl idag har jag haft huvudvärk hela dagen och legat o kollat på skidor. Riktig söndagssyssla helt enkelt. Det som stod på agendan för idag var att åka till Kajsa på tjejmiddag med min Frida mfl, men som sagt, det har flyttat in en hackspett i mitt huvud.

Jag hoppas innerligt att han har flyttat ut tills imorgon, då blir det fiktime för mig, lillen, LB och Jessic! :D LOVE


Här är en bild på min C och lillen (och halva Johan ^^) från i Fredags...


Jag och min älskling på Liseberg <3

Puss på er darlings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar