tisdag 1 december 2009

Era frågor- mina svar (en del)

olletrens sa...
varför frågar ingen någonting?

-Haha, vilken fråga.. :P När man kommenterar på min blogg så måste jag godkänna dem, då när jag väljer att göra denna grej så väntar jag tills jag får någon fråga... :)

Anonym sa...
Ja, Frida:) Bra idé. Jag har funderat på att förstora brösten. Jag har verkligen inga alls. Har du någonsin ångrat din operation och isåfall när? Har du haft några komplikationer? Hur gjorde du ingreppet, genom armhålan, under eller bröstvårtan? Har du gjort någon mer operation?

SVAR:-Oki, ja brösten är opererade, men jag harinte gjort någon mer operation. Nej jag har faktiskt aldrig ångrat in operation, enligt mig så gav brösetn mg ett förstärkt självförtroende vilket har lett till att jag har uppnått de mål jag velat. Jag har faktiskt inte heller haft några komplikationer som tur är. Snittet las i armhålan och det är jag nöjd med. Mitt tips till dig är om du vill operera brösten; Har du inga bröst alls innan bör du lägga implantatet genom armhålan, då kommer det inte att synas något alls på bröstet. Ta även tid på dig att leta igenom vilken klinik som passar DIG och DINA önskemål. Jag gjorde mina i Landskrona (Skåne) och betalade 38.000 på Citadellkliniken.

Henrik Larsson sa...
Här kommer jag med några frågor, kan verka hårda men du väljer ju själv att svara eller inte :)

1. Hur ofta ägnar du tid till onani?
2. Jag förstår att du har gjort en bröstförstoring, vilken kupa har du?
3. Hur sköter du rakning av musen, rakat, vaxat, porrsträng, eller kanske annat alternativ?
4. Varför finns det inga bilder på dig t.ex. topless där brösten syns? Skulle utan tvekan locka många fler läsare till din blogg.

SVAR:- Hahahahahahaha, nej du dina frågor håller jag för mig.... Eller en kan jag svara på...
Svar fråga 4; Det finns bilder på mig toppless, men dem bilderna har jag själv och dem kommer inte heller att läggas ut på internet. Jo visst skulle det locka fler läsare, men kanske fel typ av läsare. Och min blogg är från början till för att jag ska kunna skriva av mig mina tankar.



Marika Hansson
sa...
jag har en fråga, erkänn jag är den snyggaste av alla dina kompisar? ;D

SVAR:- Marre, så typiskt dig.. Du och alla mina vänner är självklart snyggast av alla.. :D

Undrar ni något, så är det bara att klicka iväg en fråga...
PUSS

2 kommentarer:

  1. Ja det tycker jag verkligen :) Du får höra av dig när du komme hem. Nästa vecka är jag ledig onsdag och torsdag än så länge, men det kan ju ändras. PUSS PUSS

    SvaraRadera