söndag 13 december 2009

Jul på Liseberg


Igår var jag, min C och lillen på Jul på Liseberg. Gud vad mysigt. Trodde jag ja.. Det var INTE mysigt.

Vi mötte upp Emma för att få biljetter och fy fan vad mycket folk det var. Tydligen var det 35.000 pers därinne, och det märkte vi allt. Vi var inne i en timme, men nästa lördag ska vi dit igen med pappa hans tjej och några "par" till. Det ska bli mysigt :)

Nu sitter jag och väntar på att min faster (och kanske kusiner) ska komma och besöka oss. Det ska bli trevligt.




FlummoFrida och Mr."Fan vad du är så pinsam, nej jag vill INTE vad med på kort, fan vad du tjötar, okej då"


Renar <3 <3 <3 <3 <3 <3

4 kommentarer:

  1. Äntligen lite liv i bloggen med lite bilder! Bra jobbat

    SvaraRadera
  2. du har någon mat under munnen? typ tomat eller något??

    SvaraRadera
  3. hahahahahaha, mina anonyma läsare är för roliga..! nej, det är inte tomat, det är strössel ^^

    SvaraRadera