fredag 18 december 2009

Fredagen


Hej alla mystroll där ute i kylan!

Idag har jag, min C och lillen varit inne på backaplan och shoppat de sista klapparna. Skönt. Jag skulle dock vilja köpa klappar till mig ist.. hehe..

Väl inne på backaplan så träffade vi Patrick och vi gick till Paprika för att käka lite god lunch. Jag tog en Mixa Egen Sallad. Mumma ^^
När vi kommit hem så kom min Frida hit och vi myste med min hemmabakade knäck och vi busade massa med lillen.


Min C som fick ta bort all snön på rutorna medans jag tar kort på mig själv ^^ Gilla!


Me me me me me :P


Jag kan ALDRIG ta ett normalt kort.

Nu ikväll ska jag köra lite folk, Kalle mfl, och sen blir det hem till Min C och Johan för att kolla film :) Sen blir det till för att ladda inför morgondagen då det blir Jul På Liseberg med massa folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar