torsdag 10 december 2009

Hej hopp

God kväll alla mina rumpnissar!

jaa ni vad har hänt sen sist då.. Jo, jag har varit hos läkaren och ska tydligen träffa en medicinläkare då dem inte kunde hälpa mig och mina värden är så fucked up som dem är. Ska jag dö typ?... Sen har det inte hänt så mycket, jag har mest kännt mig mer eller mindre dör, vet inte om det är vädret eller om det är min sjukdom. What ever, trött är jag iaf.

Till något positivt, jag har hittat min kamera. Hahaha, thanks god, annar hade väl min pappa blivit arg på mig. :P

Imorgon är det helg igen och det blir en gosemys helg för min del. Imorgon blir det Idol hemma hos mig med Charlotte. E det någon som har tråkigt kan ni ju komma.... På lördag blir det så mycket som Jul på Liseberg med min C och Lillen. Love It! Ska bli sjukt mysigt. Tack Emma!

Puss på er,
Frida.R

1 kommentar: