måndag 14 december 2009

Ladda inför fotningar

Tjoho därute i alla röda stugor med vita knutor :P

Jag tänkte knåpa lite på ett vikt inlägg.

När jag blev gravid så gick jag upp hela 19kg. Shit vad mycket... Men jag har faktiskt gått ner 20kg nu så det är rätt skönt. Men om sanningen ska fram så gick jag egentligen upp mer än 19kg eftersom alla räknar från inskrivningen. Som för mig var i vecka 12 (3månader). Bara under de tre månaderna gick jag väl upp typ 2kg, kanske. Jag vet faktiskt inte riktigt. Men summasummarum, jag vill gå ner mer.


TjockisFrida som gravid. Här i v.36 Med min Homernavel

I mitten av januari har jag en stor fotning och jag tillhör kategorin som inte vill att fotografen ska retuchera halva mig.

Det ska vara jag som är på fotona, inte någon "fixad" Frida. Retuchering sker ju vid varje fotning. T.ex under Moore fotningen tog dem bort mina katt-tassar.


Smal och oretucherad -målet för mig till Januari 2010!

5 kommentarer:

  1. Frida, vad är du för förebild för unga kvinnor? Gör som jag istället, ät mer McDonalds :D

    SvaraRadera
  2. hahahhahahahahahahahaha! Jag satt precis och funderade på NÄR jag skulle börja.. fick då ont i huvudet och gjorde mig en milkshake. hahahahaha

    SvaraRadera
  3. du är alltid såååå fin min gumma <3 puss från NagelAnna

    SvaraRadera