söndag 6 december 2009

Insaine In the Membrain- INSAINE I got no braine :P


tjoho allihoppa där ute i detta trista sverige.

Jag har kommit efter igen med mitt skrivande. Men vilken helg.. vilken helg. Våran lilla älskling lämnade vi hos min pappa i fredags för vi skulle på julbord. Hela dagen var verkligen tokstressig och började med att jag skulle till tandläkaren. Great, jag har inte varit hos tandläkaren på två år så jag gick in med inställningen att jag hade ungefär 38 hål. Men jag hade inga och kom i den bästa gruppen. STOLT!

Efter det så var jag på bvc med lillknodd.. Han fick några sprutor, vägde och tog längd. Allt var så fint så. Men så kom vi in på mig av en ren slump. Att mina värden fortfarande är piss trots att det gått 5 (!) månader. Inte nog med det, dem blir bara värre och värre... :(

Iaf, fredagen fortsatte med att jag och min C träffade min far och vi lämnade över Edvin. Nu är det julbord för hela slanten.
Vi kom dit och åt och hade det trevligt. Sen på kvällen kom våra vänner från Muchas Metal till oss och då jädrans blev det gas i stapeln. Holy fucking god! Jag har haft en så jävla störd helg. Jag kan inte nämna nått typ. To fucking crasy. Jag fick iaf utnämnelsen den mest hardcore bruden jag någonsin träffat av fmxåkaren Sebbe. Haha, man blir som man umgås.

Nu står närmast på agendan en del modelljobb som ska genomföras. Men efter jul. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar